вівторок, 31 березня 2009 р.

Моя школа - моя муза

"В центрі землі яворівської є невеличке село,
Частка землі української - Старичі зветься воно"
     На заході Львівщини, у самому серці Яворівського району розташоване мальовниче село Старичі.
Це село займає перше місце за кількістю населення серед сіл Яворівщини. Тут і славні "сім джерел",
і неповторна старицька "базька", красуня річка Терешка, унікальні розточанські краєвиди і головне, добрі люди. А серед зеленого намиста дерев, ніби оаза села - милується середня загальноосвітня школа.
     Ось тут я і працюю вже три роки вчителем вічної науки про життя - БІОЛОГІЇ. Діти в школі хороші,
а вчителі ще кращі: творчі, працьовиті і гуманні.
    Сьогодні шкільний двір поступово перетворюється у шедевр, дизайнером якого є сама Природа  і Людина розумна. Такий собі шкільний дендропарк сьогодні вже має біля 40 порід особин дендрофлори, зелений клас  для уроків на природі та альпійську гірку.
  Я люблю Старичі і нашу школу, яка мене надихає...

Немає коментарів:

Дописати коментар